Ceea ce face pierderea în greutate nesănătoasă. Pierdere în greutate nesănătoasă


Referințe bibliografice: Greutatea corporală este mai mult cum să pierdeți grăsimea nu greutatea o simplă măsură a cantității de masă pe care o are corpul nostru.

Pierdere în greutate nesănătoasă - Alimentația sănătoasă

Mulți asociază greutatea ca un indiciu al atractivității, frumuseții și sănătății și, desigur, acest lucru le influențează stima de sine și conceptul de sine, cu cei care se simt teribil de rău atunci când greutatea lor nu este ceea ce își doresc. Pierderea în greutate este o problemă foarte delicată care poate varia de la simpla pierdere de câteva kilograme la sfatul medicului până la o problemă reală de sănătate mintală.

Prin urmare, mai jos să vedem cum să evităm să ne obsedăm de slăbit și să înțelegem că nu este totul.

canapea la pierderea în greutate de 10k creșterea barbă după pierderea în greutate

Sunt apreciați în funcție de greutatea lor, care le influențează foarte mult stima de sine. Hrana este cea care ne oferă nutrienți, combustibilul de care are nevoie corpul nostru.

Fără mâncare, ființele umane mor pur și simplu și, prin urmare, trebuie să mâncăm. Este posibil ca la un moment dat din viața noastră să pierdem puțin grăsime din motive de sănătate.

Cu toate acestea, obsedat de slăbit ne poate duce la o situație care nu este deloc sinonimă cu sănătatea și este lumea dură a tulburărilor alimentare.

moviprep pierde în greutate pierde 8 grăsimi corporale în 6 săptămâni

Din acest motiv, este atât de important să stabilim o relație sănătoasă cu mâncarea și să înțelegem că greutatea nu este o măsură a frumuseții sau a sănătății, ci un indicator al masei, nimic mai mult. Obiectivul acestui articol este să învățăm puțin cum să evităm să ne obsedăm de pierderea în greutate, să vedem câteva mituri, credințe și atitudini de combatere a modului în care apar pierderea în greutate și câștigul, precum și să înțelegem că menținerea unei diete sănătoase este ceva extrem de necesar un corp frumos, care nu este altceva decât orice corp în stare bună de sănătate.

Slabesti 10 kg intr-o saptamana

Mituri despre pierderea în greutate Există multe mituri care există în jurul alimentelor și care au legătură directă cu obsesia pentru pierderea în greutate. Mulți oameni, în încercarea lor de a atinge obiectivele de slăbire, controlul după numerele care ar trebui să apară pe cântar devine controlul prin ceea ce mănânci, acesta fiind teren de reproducere pentru dezvoltarea unei relații nesănătoase cu alimentele. Este amuzant cum în lumea de astăzi, unde putem obține cu ușurință mai multă mâncare ca niciodată, mâncăm mai rău decât au făcut strămoșii noștri.

Este adevărat că avem mai multă disponibilitate de alimente hrănitoare și că malnutriția este ceva relativ rar, dar trăim și într-o lume în care există multe alimente bogate în calorii, grase și cu conținut scăzut de nutrienți care se întâmplă să fie hiper-gustabile, adicămai gustos comparativ cu mâncarea tradițională și de sezon.

4 sfaturi pentru a evita obsesia pierderii in greutate - Psihologie -

Deoarece cele mai sărace alimente în nutrienți sunt, la rândul lor, cele care au o aromă mai intensă, nu este surprinzător faptul că populația le preferă față de alimentele sănătoase. În consecință, avem boli precum obezitatea, diabetul ceea ce face pierderea în greutate nesănătoasă bolile cardiovasculare în populație, deoarece este dificil să reziste acestui tip de alimente, care, de asemenea, tinde să fie comercializate gata preparate și vândute la un preț relativ mic.

A spune că populația este dependentă de junk food nu este o exagerare. Oamenii știu că nu sunt alimente sănătoase, că cel mai bine ar fi să nu le consumați deloc și că prezintă riscuri pentru sănătate, dar este dificil pentru ei să nu mai consume. Cum să eviți obsesia pierderii în greutate?

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Există mai multe acțiuni pe care le putem întreprinde pentru a evita obsesia pierderii în greutate. Ceea ce face pierderea în greutate nesănătoasă folosiți sala de sport pentru a mânca mai mult mai târziu Nu există nicio îndoială că activitatea fizică arde calorii și te ajută să slăbești.

pierderi de înregistrare a pierderilor slim în jos glezne de grăsime

Mersul la sală ar trebui privit ca o modalitate de a vă asigura o bună sănătate și distracție, indiferent dacă faceți antrenament de forță, cardio sau activități vizate. Cu toate acestea, adevărul este că mulți oameni merg la sală cu intenția clară de a arde cantități mari de calorii și apoi le înlocuiesc mâncând totul.

De ce să te obsedezi de slăbit poate fi o problemă

Obsesi cu greutatea, pentru a se asigura că nu se îngrașă cu câteva kilograme în plus, se bat singuri făcând tot felul de exerciții în sala de sport și apoi mănâncă tot felul de alimente hipercalorice.

Acest lucru este destul de periculos. Pe de o parte, avem faptul că persoana se agită și, pe de altă parte, efectuează comportamente compensatorii, făcând în acest caz exerciții excesive, toate pentru a evita îngrășarea. Toate acestea pot fi folosite pentru a suspecta un posibil caz de bulimie, o tulburare alimentară care necesită intervenție psihologică.

Nu fi prea agitat în ceea ce privește caloriile.

chrissy metz contract de pierdere în greutate pierderea în greutate înainte și după 4 luni

Există nenumărate aplicații care servesc la urmărirea caloriilor din ceea ce mâncăm și, de asemenea, ceea ce face pierderea în greutate nesănătoasă celor pe care le ardem cu exercițiile fizice. Acestea pot fi utile deoarece ne ajută să avem o orientare asupra aportului caloric și a proporției de macronutrienți pe care le-am ingerat, ajutându-ne să știm dacă menținem o dietă variată și consumăm cantitatea necesară de calorii.

Ceea ce face ca pierderea în greutate să fie nesănătoasă, 7 motive reale pentru care nu slăbești

In orice caz, obsedarea de a prinde absolut toate caloriile pentru a vă asigura că pierdeți în greutate este o greșeală. Aceste aplicații ar trebui descărcate și utilizate cu precauție și să înțeleagă că sunt doar o evidență a ceea ce mâncăm, punând accentul mai mult pe nutrienții consumați înainte de aportul nostru caloric. Motivul pentru care aceste aplicații ar trebui vizualizate cu prudență este că mulți oameni doresc să le folosească perfecționist.

Există cei care încearcă să țină o evidență exhaustivă a tot ceea ce au mâncat pe parcursul săptămânii, motivându-se să continue să ia între și de calorii, ceea ce este recomandat în termeni foarte generali.

Riscuri rapide de slăbire

De obicei, se întâmplă ca, pentru simplul fapt de a fi uitat să se înregistreze într-o zi, utilizatorii săi sunt copleșițiSimt că au eșuat, își rup firul și mănâncă în exces, simțind că se îngrașă la fiecare mușcătură.

Este necesar să înțelegem că, neînregistrând absolut tot ce mâncăm într-un contor de calorii, nu vom câștiga în greutate.

eco slim composizizione 69 kg pierde in greutate

Atâta timp cât mâncăm o dietă sănătoasă, bogată în substanțe nutritive, putem face ceea ce mâncăm un pic mai flexibil și chiar uităm să îl notăm. Nici dietele restrictive, nici interzicerea alimentelor Mulți oameni cred că vor pierde în greutate numai dacă interzic anumite alimente și controlează total caloriile pe care le consumă. Da, este adevărat că, cunoscând aportul caloric, se poate presupune că vei slăbi, atâta timp cât mănânci mai puține calorii decât consumi și există un deficit caloric.

Acum, a face o dietă restrictivă nu funcționează și cu atât mai puțin dacă a fost obținut din surse dubioase.