Dumbbell te face să pierzi în greutate, Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță


Faceți: creșterea laterală a ganterelor Mașinile de greutate au fost odată la modă la sala de gimnastică și le puteți folosi în continuare când vă antrenați.

  1.  Тридцать секунд.
  2. Cele mai bune mese slabe
  3. Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate
  4. 8 exerciții cu gantere care sunt mai eficiente decât aparatele de greutate - Sănătate -
  5.  Так полицейский сказал вам, что это я взял кольцо.
  6. Pierde greutatea ca o fată adolescentă repede
  7.  Скажи «да».

Dar vremurile s-au schimbat și iată de ce: Mașinile te blochează într-o cale predeterminată de mișcare, care îndepărtează capacitatea de a provoca corpul studio subțire brno de a întări mușchii miezului și stabilizatorului, spune Mark Nutting, CSCS. Pe scurt, mașinile nu imită mișcările funcționale.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Acest lucru nu înseamnă, totuși, că trebuie să ridicați greutăți mari pentru a obține rezultate. Chiar și greutatea corporală se califică ca antrenament de antrenament de forță. Când faceți trecerea de la un exercițiu de mașină la versiunea cu greutate liberă, utilizați greutăți mai ușoare decât cele utilizate pe mașină până când vă fixați forma, deoarece greutățile libere se vor simți mai provocatoare.

Încercați aceste swap-uri de la mașină la ganteră pentru a vă duce rezultatele la nivelul următor și pentru a adăuga varietate antrenamentului.

Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Dacă vă aflați într-o stare fizică rezonabilă și trebuie să pierdeți câteva kilograme, puteți să verificați programul de pierdere a grăsimilor de mare putere. Dar dacă începeți de la zero, cu o mulțime de greutate de pierdut și nu de multă experiență cu programe de exerciții, atunci acest program este pentru tine. Se bazează pe mers și greutăți, și include o sesiune săptămânală a ceea ce se numește "program de circuit". Pasii de bază în greutatea începătorului de formare Pierdere în Greutate Obțineți un permis de medic. Totul este foarte bine pentru persoanele supraponderale să fie forțate de către formatori personali pe emisiunile de realitate, dar trebuie să fii sigur că nu ai niciun motiv medical de bază pentru a nu-și exercita în mod regulat, mai ales dacă ai fost sedentar de mulți ani.

În loc de: Mașina de presat Leg Faceți: Squats Goblet Stați cu picioarele la dumbbell te face să pierzi în greutate umerilor și țineți o ganteră în fața pieptului. Țineți capul ridicat și pieptul ridicat, cu ochii concentrați drept înainte.

Cum pot slăbi din piept?

Păstrați-vă greutatea în călcâi în timp ce vă coborâți spre sol, aplecându-vă la șolduri și genunchi. Continuați să vă coborâți până când coapsele sunt paralele cu solul sau cât de jos puteți merge în timp ce vă țineți călcâiele pe sol.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Întrerupeți și ridicați-vă încet și repetați de 12 până la 15 ori. Împingerea plăcii grele a mașinii de presat picioarele cu picioarele în timp ce stați așezat poate contribui la dureri de spate în timp. Ridicați și poziționați un picior în spatele dvs.

How to Fix an Incline Bench Plateau (Intermediate Level)

Păstrând piciorul din spate constant și stabil, îndoiți genunchiul din față în timp ce coborâți șoldurile spre sol într-o lovitură.

Faceți 12 până la 15 repetări și schimbați picioarele.

  • Brânză de cca, brânză de soiuri solide.
  • Avertizare Efectuarea regulată cu gantere face corpul tău mai eficient la arderea caloriilor, ceea ce te poate ajuta să pierzi grăsimea din stomac.
  • Pierde în greutate retreat ontario
  • Majorează pierde în greutate
  • Wpc sau wpi pentru pierderea în greutate
  • Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță
  • Piaţă marfuri sportive Oferă să aleagă dintr-un set dumbbell, a cărui greutate poate fi modificată prin îndepărtarea sau adăugarea la discul blestem.
  • Pierdere în greutate crawfordsville în

Mișcarea acestei mașini - așezarea și extinderea picioarelor spre exterior - pur și simplu nu este funcțională, spune Holland. În loc de: Mașină de presat Faceți: apăsări pe umăr Stați cu picioarele la lățime de șold, abdomenele strânse și umerii strânși peste șolduri.

Cu o halteră în fiecare mână la înălțimea umerilor, apăsați greutățile deasupra capului.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Controlați greutatea pe măsură ce coborâți spatele la poziția de pornire, fără a vă arca înapoi. Repetați pentru 12 până la 15 repetări. Utilizarea ganterelor în locul unei mașini vă permite să lucrați în mod natural cu întreaga gamă de mișcare a umerilor dvs. În plus, dacă se termină în picioare, apăsările cu gantere de sus lucrează de asemenea nucleul și mențin întregul corp angajat comparativ cu o mașină de presat așezatăceea ce înseamnă că lucrați mai mulți mușchi și ardeți mai multe calorii pentru același exercițiu.

În loc de: mașina de extensie triceps Efectuați: extensii pentru triceps Stai dumbbell te face să pierzi în greutate o ganteră deasupra capului, ambele mâini înfășurate în jurul aceluiași capăt și făcând un triunghi cu degetele mari și cu arătătorii.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Lăsați bărbia ușor spre piept, aplecați-vă puțin înainte și întindeți abdominalele. Cu brațele superioare lângă urechi și coatele în sus către tavan, coborâți încet gantera către centrul spatelui.

Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță

Întrerupeți și îndreptați încet brațele pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de 12 până la 15 ori. Poziția slabă în timpul efortului prelungirilor, cum ar fi rotunjirea umerilor sau ieșirea gâtului în față, este o problemă la acest aparat și poate, de asemenea, tensiona articulația cotului dacă nu este utilizată corespunzător, spune Smith.

La pachet Prezentare generală Țintirea grăsimii toracice poate fi o provocare. Dar, cu exerciții specifice, un plan de dietă și puțină răbdare, este posibil să scapi de depozitele de grăsime încăpățânate de pe piept.

Extensia de gantere deasupra capului, pe de altă parte, permite o postură și o aliniere mai bune a coloanei vertebrale, plus că activează mai mult nucleul.

Ține-ți celălalt braț peste corp pentru echilibru. Întindeți-vă abdominalele și aduceți gantera în sus și spre centrul corpului.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Coborâți-l încet înapoi în poziția inițială. Repetați de 12 până la 15 ori pe fiecare braț.

  • Care este mai eficient pentru pierderea de grăsime: cardio sau greutăți?
  • Puteți face acest exercițiu unic în comun într-o poziție așezată, așezată sau în picioare și folosind o barbell sau gantere.
  • 15 kg pierdere în greutate în 3 săptămâni
  • Greutatea pierde corpul superior
  • Cel mai bun mod natural de a pierde grasimea rapidă
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA TORACICĂ PENTRU BĂRBAȚI - SĂNĂTATE -
  • Парень крупного сложения и прильнувшая к нему сзади девушка въехали на стоянку на стареньком мотоцикле «Веспа-250».
  • Pierderea în greutate de ganja

Mașinile de presat cu piept își folosesc propria linie de forță, care limitează gama de mișcare, spune Nutting. Folosirea ganterelor necesită mai multă stabilitate musculară și permite o gamă mai mare de mișcare.

Efectuarea unei apăsări pe gantere cu un singur braț maximizează și mai mult provocarea de bază, forțându-vă să vă stabilizați corpul în timp ce ridicați greutatea pe o singură parte. În loc de: Pec Deck Faceți: muste piept cu gantere Așezați-vă pe o bancă de exerciții cu spatele plat și o ganteră în fiecare mână.

8 exerciții cu gantere care sunt mai eficiente decât aparatele de greutate

Aduceți greutățile împreună deasupra pieptului, cu palmele îndreptate unul către celălalt. Ținând coatele ușor îndoite, coborâți greutățile în lateralul pieptului. Contractează-ți pectorii și readuce încet greutățile în poziția inițială.