Grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate


grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate

Sfaturi pentru consumul de grăsimi Cârnați, câini fierbinți, burgeri, cartofi prăjiți - toate aceste mâncăruri prietenoase cu balul grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate ceva în comun: grăsimile saturate. Indiferent dacă încercați să fiți mai deștepți în ceea ce privește sănătatea inimii dvs.

grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate

Alimentele rapide și prăjite sunt adesea o sursă primară de grăsimi saturate în dietă. Aici, experții ne dau renunțarea.

grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate

Ce este atât de rău în ceea ce privește grăsimile saturate? Există multe tipuri diferite de grăsimi, inclusiv grăsimile saturate, grăsimile nesaturate monosaturate și polinesaturate și grăsimile trans - realizate prin încălzirea uleiului vegetal lichid, conform Harvard Health Publishing.

Totul despre Grasimi: Saturate sau Nesaturate? Care sunt sanatoase?

Grasimile nesaturate - care sunt de obicei lichide la temperatura camerei - au un loc excelent in dieta ta. Atunci când sunt consumate în loc de grăsimi saturate, acestea pot scădea nivelul de colesterol total și LDL în sânge, ceea ce poate reduce riscul de a dezvolta boli cardiovasculare în conformitate cu Food and Drug Administration FDA.

Experții îți vor spune că consumi o dietă bogată în grăsimi saturate, care poate încuraja blocajele din inimă și artere, potrivit publicației Harvard Health. Cu toate acestea, cercetarea este un pic pe partea neconcludentă. O analiză din martie publicată în American Journal of Clinical Nutrition nu a putut atrage dovezi semnificative că o dietă bogată în grăsimi saturate dietetice ar crește riscul de boli coronariene CHD sau boli cardiovasculare BCV.

Limite recomandate Americanii ar trebui să consume mai puțin de șase la sută din caloriile lor din grăsimi saturate, potrivit American Heart Association.

grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate

Aceasta înseamnă că, dacă consumi o dietă de 2. Care este abordarea corectă?

grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate

În general, cu cât utilizați mai multe uleiuri vegetale în locul grăsimilor solide saturate în gătit, cu atât mai bine, conform Ghidului dietetic al USDA pentru americanii O dietă bogată în grăsimi monoinsaturate și polinesaturate în locul grăsimilor saturate este ultima. Sursele de grăsimi polinesaturate includ ulei de porumb, ulei de floarea soarelui și ulei de șofran, printre altele, potrivit Harvard Medical School. Aceste grăsimi oferă, grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate asemenea, substanțe nutritive pentru a ajuta la menținerea și dezvoltarea celulelor din organism, spune Gordon.

Grăsimile sănătoase ajută la pierderea în greutate Meniu cont utilizator Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Ce sunt gasimile trans? Care este diferenta dintre grasimile saturate si cele nesaturate?

Surse de grăsimi monoinsaturate includ ulei de măsline, ulei de arahide, ulei de canola, avocado și multe nuci. Dacă doriți să consumați grăsimi saturate, faceți-o cu grijă.

De asemenea, țineți cont: unele grăsimi pe bază de plante - cum ar fi uleiul de palmier și nucă de cocos - au un conținut mare de grăsimi saturate.

Alegeți conștient alimentele care au mai multe grăsimi poli și monoinsaturate peste grăsimea saturată; asta este important. Speri să îți schimbi aportul de grăsime într-o direcție mai inteligentă?

grăsime saturată pe zi pentru pierderea în greutate

Aici, Gordon oferă aceste orientări ușor de urmărit: Alege păsările de curte fără piele și peștele mai des decât preparatele pe bază de carne de porc și de vită Gatiti cu uleiuri vegetale, canola, masline sau avocado, mai degraba decat ulei de nuca de cocos, unt sau margarina Alegeți produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi Limitați sosurile și pansamentele cremoase.