Pierderea în greutate folosind tdee, Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți


BMR indică energia necesară organismului pentru a efectua metabolismul sau funcțiile de bază care susțin viața, inclusiv circulația, respirația, prelucrarea nutrienților, producția celulară, sinteza proteinelor, transportul ionic etc.

The MOST Accurate CALORIE CALCULATOR - How to Calculate Your Maintenance Calories and TDEE

Un număr de factori cum ar fi sexul, vârsta, și factorii genetici sunt implicați în determinarea BMR a unui individ.

Singurul factor care poate fi schimbat aici este compoziția corpului pentru a stimula metabolismul.

slim4vit contraindicaciones

Compoziția corporală este raportul dintre grăsime și masa slabă a corpului. Masa slabă include oase, mușchi și organe. TDEE este unul dintre principalii parametri care pot fi utilizați fie pentru creșterea în greutate, fie pentru pierderea în greutate.

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă pierdere în greutate 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont voluntarii. Greutatea corporala si numarul de calorii Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă Acum nu mai este nevoie să căutați articole despre subiectele despre cum să eliminați burta și părțile laterale, cum să eliminați grăsimea din burtă sau ce mâncare să alegeți pentru pierderea în greutate - am găsit deja toate răspunsurile la aceste întrebări.

Odată pierderea în greutate folosind tdee BMR este calculat, obiectivul și efortul pot fi determinate urmând liniile breslei de mai jos. Obiectiv: 1 până la 1,3 pentru creșterea în greutate 0 pentru menținerea 8 la 1,0 pentru scăderea în greutate Efort: 2 pentru persoanele sedentare cu birou și fără sport; 4 pentru persoanele care practică sporturi ușoare de 1 până la 3 ori pe săptămână; 5 sau persoane cu exerciții moderate de 2 până la 4 ori pe săptămână sau locuri de muncă care implică activitate fizică; 7 pentru persoanele care practică sport de 4 ori pe săptămână sau un loc de muncă cu o activitate fizică considerabilă; 8 pentru persoanele active care practică sportul și au un loc de muncă cu o activitate considerabilă.

Ambele sunt importante în determinarea unei diete sănătoase.

cum să scăpați cu ușurință

Diferența dintre BMR și TDEE Definiție BMR se referă la rata de metabolizare care apare atunci când un individ este în repaus într-un mediu cald și este în starea postabsorbtivă și nu a mâncat timp de cel puțin 12 ore, în timp ce TDEE se referă la pierderea în greutate folosind tdee de calorii arse pe 24 de ore.

Semnificaţie În timp ce BMR este cantitatea de energie necesară metabolismului de bază al corpului, TDEE este cantitatea de energie necesară atât de metabolismul de bază, cât și de activitățile fizice.

Cu toate acestea, aportul de calorii ar trebui să fie mai mare decât TDEE pentru creșterea în greutate, în timp ce aportul de calorii ar trebui să fie mai mic decât TDEE pentru scăderea în greutate.

  • Diferența dintre BMR și TDEE / Ştiinţă | Diferența dintre obiecte similare și termeni.
  • Pentru o dietă de succes, trebuie să știți și despre cheltuielile energetice zilnice totale sau despre ceea ce este adesea menționat prin acronim, TDEE.
  • Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți - Sănătate -
  • De Ce Nu Slabesc? - Alex Gritts
  • Ce te face să faci să pierzi în greutate

Concluzie BMR este numărul de calorii solicitate de metabolismul de bază al organismului în repaus, în timp ce TDEE reprezintă energia totală necesară organismului atunci când se ia în considerare exercițiul fizic. TDEE este important în creșterea în greutate sau în scăderea în greutate.

83 kg femeie pierde greutate

Referinţă: 1.