Revitalizați pierderea în greutate


25 de moduri de a depăși un platou de slăbire

Programul dvs. Zumba Zumba vă oferă un antrenament cardiovascular care arde calorii într-o atmosferă de dans. Mișcările latine sunt baza pentru această clasă de dans aerob, dar mișcările din dansul de burtă, hip-hop și reggaeton apar și în Zumba.

chaat masala pentru pierderea în greutate

Accentul pus pe distracție vă poate ajuta să rămâneți cu acest antrenament chiar dacă de obicei nu vă place exercițiul. Acordați-vă un program regulat de cursuri de Zumba și o dietă sănătoasă și ați putea pierde câteva kilograme în prima lună. Bacsis Dacă participați la mai multe cursuri de Zumba pe săptămână, această cursă cardio distractivă, bazată pe dans, poate face parte dintr-un plan de slăbire durabil, sănătos, care vă ajută să scăpați de 4 până la 8 kilograme pe lună.

Pierderea în greutate medicală Roswell GA - Revive Medical Center

Pierderea în greutate Când oamenii vorbesc despre pierderea în greutate, înseamnă de fapt pierderea de grăsime. Obiectivul dvs. Când începeți să vă antrenați, s-ar putea să câștigați masă musculară, ceea ce înseamnă că ați putea vedea numărul de pe scară rămânând sau chiar să crească puțin.

Revitalizați pierderea în greutate pierderea de grăsime după modul în care arătați și vă simțiți și cum se potrivesc hainele, nu după un număr de pe scară.

Ardeți rapid caloriile Zumba are potențialul de a arde multe calorii în comparație cu alte clase de aerobic. Într-un studiu realizat de American Council on Exercise, cercetătorii au descoperit că cele 4 săptămâni până la pierderea de grăsimi femei sănătoase participante au revitalizați pierderea în greutate în medie 9,5 calorii pe minut de Zumba.

pierde în greutate 20 de kilograme în 3 luni

Comparativ cu kickbox-ul, aerobicul cu step și yoga de putere, Zumba a ars cele mai multe calorii pe minut. Câte calorii arzi pe minut depinde de cât de mult lucrezi.

pierderea strânsă a grăsimilor

Într-o clasă de Zumba foarte grea, vei arde mai multe calorii decât într-o clasă cu revitalizați pierderea în greutate mai lent. Cursurile de Zumba care încorporează antrenamentele pe intervale - perioade alternative de efort intens urmate de perioade de recuperare mai lentă - vor arde revitalizați pierderea în greutate mai multe calorii și sunt cele mai bune pentru pierderea de grăsime, potrivit unui studiu publicat în Journal of Obesity în Zumba îți lucrează întregul corp, ajutând la tonifierea fiecărei grupe musculare, în special a spatelui și abdominalelor.

Construirea masei musculare slabe vă ajută să vă revitalizați metabolismul pentru o ardere mai eficientă a caloriilor. Zumba pentru slăbit Pentru a pierde grăsimi cu Zumba, trebuie să creați un deficit de calorii prin arderea regulată a mai multor calorii decât luați în timpul dietei.

Skinny Fiber este o înșelătorie

Acest lucru se face prin reducerea numărului de calorii pe care le consumi și creșterea activității tale fizice. În timp ce faceți o mulțime de Zumba este bine pentru dvs. Medicul dumneavoastră sau un nutriționist vă pot ajuta să vă dați seama câte calorii trebuie să mâncați și câte trebuie să ardeți pentru a rămâne în locul dulce de pierdere a grăsimilor.

De obicei, aproximativ 1 până la revitalizați pierderea în greutate kilograme pe săptămână este considerată o rată sigură a pierderii de grăsime, deși poate fi puțin mai mare la început. Pierderea de grăsime încet ajută la prevenirea deficiențelor nutriționale și a altor probleme de sănătate. Persoanele care slăbesc încet au, de asemenea, tendința să o mențină mai mult decât cele care slăbesc rapid.

este pierderea în greutate un semn de hiv

Zumba Cu cât faci mai multă Zumba, cu atât vei pierde mai repede în greutate - presupunând că dieta ta este pe drumul cel bun. A face de minute de activitate fizică zilnic este bun pentru sănătatea și greutatea ta.

Toată lumea înțelege conceptul din spatele pierderii în greutate de durată și nevoia de a consuma mai puține calorii decât arde.

Dacă doriți doar să faceți câteva cursuri de Zumba în fiecare săptămână, faceți o altă activitate în celelalte zile ale săptămânii, cum ar fi jogging, ciclism sau ridicarea greutăților.